Ihl'den samet hoca yanina çağırdı beni.
Gittim. Konuştuk. Bakalım dedi herkes gibi. Bulmak istediği aşikardı. Ya nasip...
Ihl'den samet hoca yanina çağırdı beni.
Gittim. Konuştuk. Bakalım dedi herkes gibi. Bulmak istediği aşikardı. Ya nasip...
Bugün Kübra abladan iyi bir ders aldım.
Insan hic beklemediği birisinden ders alıyor..
Bugün neler oldu?
Yürüdum, koştum, otobüse bindim. Boş birisi gibi gezdim tozdum. Yemek yemedim. Öglede yediğim bir portakalla duruyorum.
Arkadaslardan kimseyi çağırmadım.
Bazı yerlerde çift maske taktım. Kadının birisi ve birkac genç öksürüyordu. Aynı ortamda kaldım bir süre onlarla. İnşallah bir sorun olmaz.
Kulaklarımda yine rahatsız edici sesler.
Kendime söylüyorum. Yaptığın tercihlerin sana nasil hata yaptırdığına bir bak!
Herkes evlendi ben hala aptal gibi tek tabanca geziyorum.
Kendime karşı kötü konuşmak istemiyorum..
Aah. Neyse. Bugünlük bu kadar..
🚦Okulda işler karıştı. En son iki öğrenci covid olmuştu. Simdi de bugün Zu. hocanın covid oldugunu öğrendim. Zuhal hoca birçok öğretmenle temas halindeydi. O kadar sinifa girdi ve ogretmenler odasında maskesiz o kadar dolaştı. En son şakasını yapıyordu. Covid miyim hahaha diyerek. Simdi işin ciddiyeti belli oldu. Ee nolacak simdi? Hiçbir sey yokmus gibi insanlar devam edecek.
Mescide geldim burada oturuyorum.
Teneffüslerde ne yapacagim onu da bilmiyorum. Kimseyle temas etmemek istiyorum ama sınıflarda devamli değişen öğretmenler için sinuflarin çok iyi havalanmasi gerekiyor.
Bugun sabah saat 10.30 da dedemle tapu kadastroya gittik. Bir arsanın satışını vermek için. Dedemin nüfus cüzdanını unutmustuk, tekrar gelip alip gittik. Bekledik bekledik imza attik eve geldik. Tam kahvalti yapacağız, tekrar çağırdılar imza atmak için. Yine gittik imza attık.
Saat 14 gibi arabayı sanaayiye götürdüm. 1500 tl tuttu. Param cikmadi mucahitten 500 tl borç aldim. En yakin zamanda ödemem gerek.
Biraz önce whatsap grubuna bir mesaj geldi mudurden. 8a sinifindan 2 öğrenci pozitif cıkmış. Sinif kapatılmış. Haydaa. Bu sınıfa en son Cuma günü girmiştim, çok şükür bu hafta henüz girmemistim.
Allah yardımcımız olsun.
Annem balkonda çamaşırlarla uğraşırken üst katımızdaki covid vakalısı olan Baki abinin içtiği sigaranın kendisine geldiğini söyledi. İnşallah bir sorun olmaz.
Saat 17 civarı telefonum çaldı. Baktım Baki abi arıyor. Konuştuk, korona olmuş, bizim üst kata rabia yengemin evine gelmiş. Karantinayı geçirmek üzere...
Yine gerildim biraz.
Raha olmalıyım.
Kendi evinde neden geçirmez de buraya gelir anlamıyorum.
Apartmana bulaşmaz inşallah.
Neden bunları yazıyorum?
Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer.
Gece saat 01.23
Uyumadım hala. Hemen uyumam zor.
Kendi hatalarımın sonuçlarıyla mücadele ediyorum.
Allah yardımcımız olsun cumlemizin.
Arkadaşlar merhabalar..
Bu paylaşımı yaparken internette bu sorunun çözümünü aradim ama bulamadım.
Cihazı yeni aldığımdan dolayı yeni yeni keşfetmekteyim. Google chrome, opera falan derken browserlar yani internet tarayıcıları site üzerinden videolari çalıştırmıyordu.
Epey bir şey denedim. Ama olmadı. Aslında çözüm gayet basitmiş.
Google chrome ayarlarina girin ve java scriptlerini kabul edin. Yani açın. Kabul edin.
Evet sorunun hallolduğunu göreceksiniz.
Herkese selamlar.
Bugün yeni gözlügümü aldım. Fakat gozlukcudeki kiside biraz öksürük ve bogaz ağrısı olduğunu fark ettim. Hasta mısınız diye sorduğumda boğazında faranjit ve bademcik ağrısının devamli olduğunu söyledi. Biraz işkillendim.
Bizim esnaftan alisveris yapınca devamli pişman oluyorum. Adamlar ne ticareti biliyor ne müşteriyle konuşma dilini. Bazıları idiot numarası yapıyor.
Yeni gözlük hayırlı olsun.
Bugun 21 eylül 2021...
Okula gitmedim. Ders yoktu. Ikindi vakti yürüyüşe çıktım. Ama hoş olmayan bazı şeyler oldu. Keşke yürüyüşe cikmasaydim ya da başka bir arkadaşla beraber yuruseydim. Aptalım.
Bugün epey uzak bir mahalleye gittim geldim. Otobüse bindim çift maske taktım. Giderken otobus kalabalıktı. Gelirken boştu.
Olaylar olaylar...
Tuncay mesaj attı. Resmini birine gonderdim haber bekliyorum dedi. Beklemedeyim.
Kaç gündür kitap okumuyorum...
Saat 12'30 gibi kayseriye geldik.
Burada biraz gezdim. Fakat belediyenin tuvelatine girmek zorunda kaldım.
Tuvalet çok kötü kokuyordu. Acaba tuvalette bulaş olur mu diye aklima takıldı.
Şurada not olarak dursun.
Bugün seminerler başladı. Iki öğretmen temasli olduğu halde, toplantıya katıldı. idare hiçbir şey yokmuş gibi davranıyor. Ne olacak nasıl olacak bilemiyorum.
Saat 18.00 sularında bir kişi acaip bir şekilde öksürerek gidiyordu yaninda bir kızla birlikte. Ben de onun yürüdüğü yerden yurudum kısa bir süre.
Dün sabah boğazımda hafif bir ağrı ile uyandım. Tam bogaz değil ama sol tarafinda. Sıcaklıklar 15 derece birden düştü. Sanırım üşüttüm. Çünkü kardeşim burnu akiyor son 3 gündür. Buyuk ihtimal ondan da bana gecti ama burnum akmıyor. Boğazımda da agri yok şu an. Ama bir huzursuzum. Ateşim var gibi hissediyorum ama bakıyorum normal. Hafif bir üşüme gibi de hissediyorum. Ama bilemiyorum sanırım psikolijik bir durum. Benim evlenmem lazım evlenmem.
31 temmuz...
Aslında gerçek doğum tarihim buymuş. Babam 1 temmuz yazdırmış...
31 temmuz bugun ne yaptım?
Sametle gezdik dolaştık. Tarım kooparatifin marketinden birseyler aldık. Beğendim güzel market olmuş.
Eve geldim. Kardeşimin kpss giris belgesini çıkarmamıştım. Kardesim baskı yapınca dedim ki bisikletle gideyim.
Bisiklet yıllardır bodrumda yatıyor. Zorla kilidini kırdım. Az daha vazgececektim. Çok şükür bunu biiznillah başardım. Özgüvenim yerine geldi. Sonra gittim bisiklete bakim yaptırdım.
Daha sonra sürerek Ali abinin dukkana gittim, belgeleri cikardim ve bisiklete binip eve geldim.
Ama çok maceralı ve güzel oldu. Kendimi iyi hissediyorum.
Dün çok gezdim. Bugun de sesimde bir kısıklık hissediyorum. Iyice evham yapıyorum galiba. Baska seylere dikkatimi yoğunlaşmak gerekiyor. Ya ben?
Neyse dun derginin yeni sayısını çıkardık.
Yok yok. Başka okula geçmem lazım.
Bu okuldaki değişik sahsiyetlere artık dayanamıyorum.
Düzensiz bir okul yapısı var.
Aman atamaları değerlendir!!!
Her gün mutemadiyen aynı seyleri yapıyorum. En son gece evdeki yataklari hazirlayip yatıyorum. Sonra uyumak istemiyorum ama uyuyorum derken diğer gün başlıyor.
Bu döngüde faydalı bir seyler yapmalıyım. Ama ne??
Rahat olmalıyım, kafama takmamaliyim.
Musterih ol, ferah ol, sakin ol.
Baska seylere yoğunlaş. Mesela hayallerine.
Ikindiden sonra yürümeye çıktım. Samete de mesaj attim. Arabayla geldi. Arabayi kullanarak gelmesini beklemiyordum. Arabaya bindim bir yere park ettik. Yürüdük. 6 bin adım yaklasik olarak yol kay ettik Istasyon caddesinde. Daha sonra evlere dağıldık, yuruyerek eve geldim.
Olay şu. Sametin teyzesigil de corona olmuş. La dedim kendime, niye arabaya bindin. Bir yere park ettirseydin. Ah be süper aklım.
Bugün annem, halam ve halamım gelini evde misafir etti. Aynı zamanda diger halam ve yengem ve kızı da geldi.
Yengemde korona mı vardi grip miydi bilmiyorum. Sabah kızı da kusmuş. Ama bize geldiler. İnsallah korona değildir.
Buraya not olsun.
Hani kaygı ve paranoya arttı ya.
Çağ bu çağ ya...
Ben de iki gündür acaba tekrar koronaya mı yakalandim diye düşünmeye başladım.
Paranoya yaptığımı düşünüyorum.
İnşallah korktuğumuza uğratmaz Cenab-ı Allah...
Bugünün anahtar kelimeleri şunlar:
25 kilo un aldik teyzeme.
12 bin adım attım.
Çok kalabalık vardı.
Uzun zaman sonra 2 defa otobüse binmem gerekti.
Bazı hoşnut olmadığım durumlar oldu.
Babam görücü gidilen kızın babasiyla görüştü. Yarin bir sonuç çıkacak.
Mahallemizdeki Erol abinin evinde vefat ettiğini duyduk. 10 gündür evinden çıkmamış.
Olaylar olaylar Ismail abi...
Ah be kardeş.
29 Ocak Cuma günü saat 14.00 da Hacamat yaptırdım. 1 ay sonra tekrar yaptiracak mıyım bilmiyorum.