Cuma günleri üniversiteden bir hocamın kitap okumasina katılıyorum
Fakat bugün daha önceki zamanlarda da bir daha gitmeyeceğim fikri üzerinde yine yoğunlaştım.
Saçma sapan tartışmalar gereksiz sohbet ve nice.
Arkadaş bulamamak beni buraya gidip sosyalleşmeye mecbur bıraksa da... gitmemin bir anlamı yok.
Emmim ile sarıldık. Abi niye sarılıyorum, sarılırım genel de. Fakat emmim biraz kilolu olunca sarılmak biraz zorlu oluyor. Bu sebeple sarılmak istemiyorum. Emmi sarılmayalim, tokalaşalım daha niye sarılalım ki.
Tatilde ne yapmalıyım.. ne ne...
Sadece sehir dışı gezmeki mi...
Kiminle evlenecegim, nasil bulacagim ve nasıl...
Para var mi evlenecek?
Arabaya yatirdim, epey arabaya para harcarsak nasıl birikir evlilik.parası...