18 Temmuz 2022 Pazartesi

18 temmuz 2022 Pztsi

Ikindi vakti fatih hoca aradı.
Yenisehirdeymiş de beni alip carsiya götürmeye aramış. Ulan arkadas arabasina bindim, gidiyoruz hasta oldugunu söyledi. Üşütmüş guya. Insallah usutmustur. Covid mi diye düşündüm. İnşallah değildir. 
Bana da gec söyledi. La gardas madem hastasın beni niye aliyorsun, benim yanima niye geliyorsun. Bu nasil bir iş.
Bugün otobuse bindim5
Ben de suçluyum. Ne diye dışarı çıkıyorsam. 
Al bisikleti git sür. al sana ne güzel spor.
Sen akillanmayacak mısın aptal ben .
Bir daha da Fatih hoca ararsa ne gideceksin ne onunla muhatap olacaksın. 
Yok abi. 

Şmu covid çoğalmış, her yandan ambulans sesleri geliyor. Ee simdi ne olacak?
Allah korktugumuza uğratmasın. 
Hafazanallah.
Sen koru Ya Rabbi. 

Gece 00.12 de şunu yazıyorum. 
Eğer hasta olmazsam sadaka vereceğim.  Şart olsun. ‼‼‼‼

17 Temmuz 2022 Pazar

17 temmuz 22.49

 Yatsı vakti bir ter attım. Anlamadim niye?

Meyan kökü bitkisini emdim.biraz sonrasinda da kavun yedim.

Acaba vücudu mu kizdirdi? Çünkü idrar yollarımda bir enfeksiyon vardi bir ara.

Şimdi iyiyim. 

Bugün dışarıda epey bir rüzgar vardı. 

Yine rüzgarı  da yedim yani. 

Ama şu corona vakalarinin yükselmesi beni düşündürdü. 

Hayır hayır! Korona değil. 

Hafif bir ruzgar yedim.

İyiyim normalin. Guzelim. Heyt beh. :)



12 Temmuz 2022 Salı

12 temmuz salı Camide yatan turist

 Bugün ikindi namazini kilmak üzere Osmanpaşa camii'ne gittim. 

Camiye girdiğimde arkada biri yatmış uzanmıştı. 

Namaza başladım. Derken adam telefonla konuşmaya başladı.

Sanırım telefondaki eşiydi. Biraz ateşlendigini ve yattığını söyledi. Tabi ben tedirgin oldum biraz. 

Adamı görmeyip o tarafa doğru gitmistim, camiye girdiğimde. 

Acaba bulaştı mı diye evham ediyorum. 

İnşallah bulaşmamıştır. Adamin covid olduğunu düşündüm. 

Adamın turist olduğu gayet acıktı. Git evine oteline yat. Camiye niye yatarsın ve adam. Ne kadar yaşlı ve garip insan geliyor, egwr hastaysan o insanlara da mı... neyse.

Bunu not almak istedim. 

Bugün banyo yapıp dışarı cikmistim. Hava da rüzgârlaydı. Epey ruzgar da yedim.

Banyo yapip dışarı cikmak yaz mevsiminde bile iyi değil...

7 Temmuz 2022 Perşembe

7 temmuz 2022 perşembe

Bugün bir yerde kalabalığın içerisindeyim. Birisi kesik sekilde öksürüyordu. 
Şurada not olarak dursun.