31 Temmuz 2025 Perşembe

31 temmuz 2025 ata binememe macerası

İki gün önce bir arkadaşla ata binmeye gitmeyi konuştuk. Gitmeye pek de niyetim yoktu ama ısrar edince gidelim dedik. Dün arabayla almaya gidince kardeşleri de geldi. Kardeşlerini götürmek gibi bir  planımız yoktu. Ama bu arkadaş, kardeşlerini de araya soktu. 5 kisi at binmeye gittik.

Bu arkadaşı benimle kim tanıştırmisti? 
O kişinin de lüzumsuz bir arkadaş olduğunu yine anlamış oldum. Çünkü benimle ilgili olmayan ve beni başka yönlere yonlendirebilecek kişileri tanıştırıyor bu kişi.

Neyse.
Bu at binmeye bildiğimiz değil bilmediğimiz bir yere gittik. O yeri de bu arkadaş ayarladı ve oraya gideceğimizi de söylemedi. Bana bu konuda sürpriz yaptı. Ben böyle plansız sürprizleri de pek sevmem.

Ata bindim baktım at huysuzlaniyor. Geri indim. Fakat oradaki at bakıcısı ve bu qt hoşuma da gitmedi. Bir de bana bu atları kızlara veriyoruz dedi. Adama bak. 

Sonra bu arkadaş 2 kardeşiyle ata bindi, ben de diger kardeşiyle bekledik. Yaklaşık bir saat at binip geldiler. 

Bu arkadaşlara taksicilik yapmış oldum.

Ya dedim ben niye böyle değişik kişilerle arkadaşlık yapıyorum? Tamamen yalnızlık duygularıyla da alakalı. 

Mümkün olduğu sürece bu tip kişilerle arkadaşlık yapmamak, benim kabul etmeyeceğim tek taraflı kararları almalarına izin vermemek, kendim hakkında başkalarını ilgilendirmeyen bilgileri vermemek gibi dersler çıkardım.

Peki bunları uygulayabilecek miyim?





7 Mayıs 2025 Çarşamba

7 mayıs 2025 fıstık mevzu

 Dün okul çıkışı bir arkadaş fıstık verdi. 

Ben de bir tane alıp yemeye başladım. 

Tam o ara nasıl olduysa tozu veya parçası bilemedim, boğazıma kaçtı. Önce çok önem vermedim ama birkac öksürdüm. Normal yaşantıma devam etim. Akşamında rahatsızlık bitmiş gibi hissetsem de sabahleyin sol tarafında hafif ağrı gibi bir seyin devam ettiğini anladım. 

Acaba psikolijik mi yoksa hala etkisi devam mı ediyor bilemiyorum. Tabi hastaneye de gitmedim. 


Ya Rabbi şifalar nasip et.

Korktuklarımıza uğratma Ya Rabbi.

Amin.

15 Şubat 2025 Cumartesi

Ev kalabalık oluca biraz sersemlemeye başlıyorum . Acaba temiz hava mı alamamıs oluyorum? 

Eskiden bu tür şeyler olmazdı. 
Acaba bir fobi mi yoksa oksijen meselesi mi?
Hacamat olmayı düşünüyorum. 

12 Şubat 2025 Çarşamba

12 Şubat 2025 Peçete verin peçete

 Son 5 gündür babam rahatsızdı. Öksürük ve burun akıntısı v.s vardı.

Şimdi de bugün çarsamba günü benim burnum akıyor. 

Ada çayı içtim. 

Şafii olan Rabbimiz bana ve tüm inananlara şifalar nasip eylesin.

17 Ocak 2025 Cuma

17 Ocak gündemim

Cuma günleri üniversiteden bir hocamın kitap okumasina katılıyorum 

Fakat bugün daha önceki zamanlarda da bir daha gitmeyeceğim fikri üzerinde yine yoğunlaştım. 

Saçma sapan tartışmalar gereksiz sohbet ve nice.

Arkadaş bulamamak beni buraya gidip sosyalleşmeye mecbur bıraksa da... gitmemin bir anlamı yok.

Emmim ile sarıldık. Abi niye sarılıyorum, sarılırım genel de. Fakat emmim biraz kilolu olunca sarılmak biraz zorlu oluyor. Bu sebeple sarılmak istemiyorum. Emmi sarılmayalim, tokalaşalım daha niye sarılalım ki.

Tatilde ne yapmalıyım.. ne ne...

Sadece sehir dışı gezmeki mi...

Kiminle evlenecegim, nasil bulacagim ve nasıl...

Para var mi evlenecek? 

Arabaya yatirdim, epey arabaya para harcarsak nasıl birikir evlilik.parası...