Dün okul çıkışı bir arkadaş fıstık verdi.
Ben de bir tane alıp yemeye başladım.
Tam o ara nasıl olduysa tozu veya parçası bilemedim, boğazıma kaçtı. Önce çok önem vermedim ama birkac öksürdüm. Normal yaşantıma devam etim. Akşamında rahatsızlık bitmiş gibi hissetsem de sabahleyin sol tarafında hafif ağrı gibi bir seyin devam ettiğini anladım.
Acaba psikolijik mi yoksa hala etkisi devam mı ediyor bilemiyorum. Tabi hastaneye de gitmedim.
Ya Rabbi şifalar nasip et.
Korktuklarımıza uğratma Ya Rabbi.
Amin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder