29 Eylül 2020 Salı

Ekip

 Evet... Uzun bir aradan sonra buradayım. Kimse okumasa da yazıyorum. Dergimiz için ekibe ihtiyac var. Beyin fırtınası yapacak, hedef koyabilecek. Sanırım bütüne yakın işler bana kalıyor. Diğer 3 arkadaşım, ilgi göstermiyorlar. Sinirlerim gergin ama simdiye kadar beraber yürüdüğümüz kac arkadaş yoldan ayrıldı. Ama dergi iyi veya kötü 7. sayısıyla çıkması lazım. İnşallah diyorum. 

Ekip ruhu önemli...