Evet... Uzun bir aradan sonra buradayım. Kimse okumasa da yazıyorum. Dergimiz için ekibe ihtiyac var. Beyin fırtınası yapacak, hedef koyabilecek. Sanırım bütüne yakın işler bana kalıyor. Diğer 3 arkadaşım, ilgi göstermiyorlar. Sinirlerim gergin ama simdiye kadar beraber yürüdüğümüz kac arkadaş yoldan ayrıldı. Ama dergi iyi veya kötü 7. sayısıyla çıkması lazım. İnşallah diyorum.
Ekip ruhu önemli...