Yine bir salı... boş günüm.
Hiç hoş bir gün olmadı. Bomboş zaman geçirdim. Kendime kızıyorum.
Starbucks'ta kahve içtim. 24 buçuk lira.
Gezdim tozdum. Otobuse bindim. Binmemek de dirensem de bindim. 😔😔
Kitap okudum mu hayır.
Kendimi geliştirdim mi hayir.
Bu işler nasıl duzelecek. Ya Rabbi sen işlerimi yoluna koy. Amin.