Temel hukuk kavramları dersinden iyi bir sinav verdim bugun.
Epey çalıştım.
Bu kadar güzel geçeceğini beklemiyordum.
Calisinca oluyormuş demek ki.
Temel hukuk kavramları dersinden iyi bir sinav verdim bugun.
Epey çalıştım.
Bu kadar güzel geçeceğini beklemiyordum.
Calisinca oluyormuş demek ki.
Bugün babannem, kardeşimle birlikte hastaneden çıktı. Gittiği hâle göre gayet iyi ama ayağa kalkamıyor ve burnunda hava motoru takılı. Dedem halsiz bir şekilde yatıyor. Arada tuvalete kalkiyor, hiç iştahı yok yemek yemiyor. Az da olsa zorla yedirmeye çalışıyoruz. Yarın karantinamız bitiyor. 1 saatlik okula da gitmem gerek.
Evde kalabalik olduğumuzu hissettigimiz bir an oldu bu corona vakası. Bilmiyorum nasil edeceğiz. Hemen birisi çıksın evleneyim diyorum ama evlenecek birini de bulamiyorum. Yani ortalik karişik düzen bozuk.
Allah yardımcımız olsun.
Koronavirus ilaçları güvenilir mi? Herkes bir şey diyor. Bana kalsa bence de sağlam ilaçlar değil derim. Ama pozitif vaka çıkınca doktorun da telkiniyle mecbur içmek zorunda kaldik. Toplam 6 adet kaldı. Yani 2 doz. Sonrasında bir de aşı tartışmaları olacak. Birileri kesinlikle karşı çıkacak, birileri de aşı vurulmanın faydalarını anlatacak.
Ilkokul yıllarından beridir bu aşı olayını hiç sevemedim. Bilmiyorum nasıl olacak? Ama arkasından insanlara düşmanlık amacı taşıyan odaklar çıkmasın. Bunu umuyoruz.
Aşı olmadan bitecek gibi bir durum da yok.
Hakkımızda hayırlısı olsun. Allah şifalar nasip eylesin cümlemize. Amin.
Evet... Uzun bir aradan sonra buradayım. Kimse okumasa da yazıyorum. Dergimiz için ekibe ihtiyac var. Beyin fırtınası yapacak, hedef koyabilecek. Sanırım bütüne yakın işler bana kalıyor. Diğer 3 arkadaşım, ilgi göstermiyorlar. Sinirlerim gergin ama simdiye kadar beraber yürüdüğümüz kac arkadaş yoldan ayrıldı. Ama dergi iyi veya kötü 7. sayısıyla çıkması lazım. İnşallah diyorum.
Ekip ruhu önemli...