Bugün babannem, kardeşimle birlikte hastaneden çıktı. Gittiği hâle göre gayet iyi ama ayağa kalkamıyor ve burnunda hava motoru takılı. Dedem halsiz bir şekilde yatıyor. Arada tuvalete kalkiyor, hiç iştahı yok yemek yemiyor. Az da olsa zorla yedirmeye çalışıyoruz. Yarın karantinamız bitiyor. 1 saatlik okula da gitmem gerek.
Evde kalabalik olduğumuzu hissettigimiz bir an oldu bu corona vakası. Bilmiyorum nasil edeceğiz. Hemen birisi çıksın evleneyim diyorum ama evlenecek birini de bulamiyorum. Yani ortalik karişik düzen bozuk.
Allah yardımcımız olsun.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder