25 Kasım 2020 Çarşamba

25 Kasım

 Bugün babannem, kardeşimle birlikte hastaneden çıktı. Gittiği hâle göre gayet iyi ama ayağa kalkamıyor ve burnunda hava motoru takılı. Dedem halsiz bir şekilde yatıyor. Arada tuvalete kalkiyor, hiç iştahı yok yemek yemiyor. Az da olsa zorla yedirmeye çalışıyoruz. Yarın karantinamız bitiyor. 1 saatlik okula da gitmem gerek. 

Evde kalabalik olduğumuzu hissettigimiz bir an oldu bu corona vakası. Bilmiyorum nasil edeceğiz. Hemen birisi çıksın evleneyim diyorum ama evlenecek birini de bulamiyorum. Yani ortalik karişik düzen bozuk. 

Allah yardımcımız olsun.

20 Kasım 2020 Cuma

Karantinanın bir gecesinden

 Koronavirus ilaçları güvenilir mi? Herkes bir şey  diyor. Bana kalsa bence de sağlam ilaçlar değil derim. Ama pozitif vaka çıkınca doktorun da telkiniyle mecbur içmek zorunda kaldik. Toplam 6 adet kaldı. Yani 2 doz. Sonrasında bir de aşı tartışmaları olacak. Birileri kesinlikle karşı çıkacak, birileri de aşı vurulmanın faydalarını anlatacak.

Ilkokul yıllarından beridir bu aşı olayını hiç sevemedim. Bilmiyorum nasıl olacak? Ama arkasından insanlara düşmanlık amacı taşıyan odaklar çıkmasın. Bunu umuyoruz. 

Aşı olmadan bitecek gibi bir durum da yok. 

Hakkımızda hayırlısı olsun. Allah şifalar nasip eylesin cümlemize. Amin.