Evde yemek yemeyip gidip tavuk döner yiyim dedim. Aslında peynirli pide yiyecektim. Fakat son anda devamlı gittiğim dönerciye gittim. Döner güzeldi fakat ayran sıcaktı.
Ayranın sıcak olması bir sorun olur mu diye pinpiriklenmeden edemedim. O kadar yerde yemek yedim, ayranı sıcak olan yer illa ki vardı. Bir sorun olmamıştı. Kendimi bu konuda ikna etmek istiyorum.
Şuracıkta not olarak kalsın istedim.
Sonra da gittim meşhur baklavacıda baklava yiyorum. Yalnızlık mevzusunun kendimce tesellisi.
Kendime not.
