Günler ne de hızlı geçiyor.. yine pazartesi.
Bugün birkaç yerde çift maske taktım.
Haa unutmadan..
Hil. hoca bir haftadir yoktu. Okula geldi. Fakat hala hasta, ses kısık ve hasta. Öksürüyor biraz da. Uzak durmaya çalışıyorum ama inşallah bulaşıcılık kalmamıştır .
Yine pinpirikligim tuttu. Önceki ders onundu.
7B sınıfını aldim 6e de ders yaptim. Öğrenciler anlam veremedi.
Ben var ya gerçekten aptal biriyim.
Yok yok. Öyle.