28 Şubat 2022 Pazartesi

28 Şubat 2022 Pazartesi

 Günler ne de hızlı geçiyor.. yine pazartesi.

Bugün birkaç yerde çift maske taktım. 

Haa unutmadan..

Hil. hoca bir haftadir yoktu. Okula geldi. Fakat hala hasta, ses kısık ve hasta. Öksürüyor biraz da. Uzak durmaya çalışıyorum ama inşallah bulaşıcılık kalmamıştır .

Yine pinpirikligim tuttu. Önceki ders onundu.

 7B sınıfını aldim 6e de ders yaptim. Öğrenciler anlam veremedi.

Ben var ya gerçekten aptal biriyim. 

Yok yok. Öyle. 


24 Şubat 2022 Perşembe

24 Şubat Perşembe

Bugün bir yerde 2 maske taktım. 
Gündem gergin. Haberler can sıkıyor. 
Moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum.
 

21 Şubat 2022 Pazartesi

21 şubat Pazartesi

Dün akşam kardesim Yavuz hasta olduğunu dedi Corona olabilecegini söyledi. 

Bunun uzerine küçük kardeşimle dedemin odasında kaldık. Tabi kanepede nasil uyunabilirdi?

Yavuz bugun 4 gibi test verdi. Akşam belli olur sonucları. 

İnsallah biz olmayız. 

11 Şubat 2022 Cuma

11 Şubat 2022 Cuma

Bugün Cuma namazına gittik dedemle. 

Bir  öksüren olunca saga sola baktim hep.

Cuma'dan sonra 7'lere girdim. Bir öğrenci hastaydi tam önümde oturuyordu. İnşallah bir sorun olmaz.

Covid geçiren  bir  hocamız okula geri döndü. Bir hafta ya karantina.

Allah sağlık sıhhat nasip eylesin. 

Tez zamanda bu salgın biter inşallah. 

5 Şubat 2022 Cumartesi

5 şubat 2022 Cumartesi

Bugün Samet'le çarşıya çıktık. Bir çiğköfte bir et dürüm yedik. Hava soğuktu yine. 
Eve doğru gelirken Yiğido'ya gittim. Kasada duran adam epey öksürüyordu. Inşallah kovid değildir. Gerçi ben karşı kasadan parayı ödedim. 

Ayrıca dedem ve babannem de evde soğuk algınlığı tarzı üst solunum yolu rahatsızlığı geçiriyorlar. Biz de geçirdik. Acaba covid mi diye bizimkiler söylüyor da söylüyor. 
Başka bir sepmtom yok. Sadece ses kısıklığı ve belki boğazda tahriş. Geçen hafta bize gelen Rukiye halam da 1 haftadır ağır şekilde hastalık geçiriyormuş. Ya grip ya kovid. Eksi 25 derecede hasta olmak gayet normal bir durum aslında. 

2 Şubat 2022 Çarşamba

2 şubat 2022 çarşamba

Çarşıya çıktım. Kepenek caddesinden 1 kilo poşet aldım. Satıcidan işkillendim. 
Eczaneye tüy dökücü krem sordum. 
Yürüdüm eve geldim.
Aklımda şu soru var. Bu iki yerde bir bulaş olmuş mudur? Hayır hayir olmamıştır. Hem mesafeliydim hem maskeliydim.  
E... salak saçma paranoya yapma lütfen. 
Tamam patron..
Hoh hoh ho