Eve doğru gelirken Yiğido'ya gittim. Kasada duran adam epey öksürüyordu. Inşallah kovid değildir. Gerçi ben karşı kasadan parayı ödedim.
Ayrıca dedem ve babannem de evde soğuk algınlığı tarzı üst solunum yolu rahatsızlığı geçiriyorlar. Biz de geçirdik. Acaba covid mi diye bizimkiler söylüyor da söylüyor.
Başka bir sepmtom yok. Sadece ses kısıklığı ve belki boğazda tahriş. Geçen hafta bize gelen Rukiye halam da 1 haftadır ağır şekilde hastalık geçiriyormuş. Ya grip ya kovid. Eksi 25 derecede hasta olmak gayet normal bir durum aslında.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder