Ihl'den samet hoca yanina çağırdı beni.
Gittim. Konuştuk. Bakalım dedi herkes gibi. Bulmak istediği aşikardı. Ya nasip...
Ihl'den samet hoca yanina çağırdı beni.
Gittim. Konuştuk. Bakalım dedi herkes gibi. Bulmak istediği aşikardı. Ya nasip...
Bugün Kübra abladan iyi bir ders aldım.
Insan hic beklemediği birisinden ders alıyor..
Bugün neler oldu?
Yürüdum, koştum, otobüse bindim. Boş birisi gibi gezdim tozdum. Yemek yemedim. Öglede yediğim bir portakalla duruyorum.
Arkadaslardan kimseyi çağırmadım.
Bazı yerlerde çift maske taktım. Kadının birisi ve birkac genç öksürüyordu. Aynı ortamda kaldım bir süre onlarla. İnşallah bir sorun olmaz.
Kulaklarımda yine rahatsız edici sesler.
Kendime söylüyorum. Yaptığın tercihlerin sana nasil hata yaptırdığına bir bak!
Herkes evlendi ben hala aptal gibi tek tabanca geziyorum.
Kendime karşı kötü konuşmak istemiyorum..
Aah. Neyse. Bugünlük bu kadar..
🚦Okulda işler karıştı. En son iki öğrenci covid olmuştu. Simdi de bugün Zu. hocanın covid oldugunu öğrendim. Zuhal hoca birçok öğretmenle temas halindeydi. O kadar sinifa girdi ve ogretmenler odasında maskesiz o kadar dolaştı. En son şakasını yapıyordu. Covid miyim hahaha diyerek. Simdi işin ciddiyeti belli oldu. Ee nolacak simdi? Hiçbir sey yokmus gibi insanlar devam edecek.
Mescide geldim burada oturuyorum.
Teneffüslerde ne yapacagim onu da bilmiyorum. Kimseyle temas etmemek istiyorum ama sınıflarda devamli değişen öğretmenler için sinuflarin çok iyi havalanmasi gerekiyor.
Bugun sabah saat 10.30 da dedemle tapu kadastroya gittik. Bir arsanın satışını vermek için. Dedemin nüfus cüzdanını unutmustuk, tekrar gelip alip gittik. Bekledik bekledik imza attik eve geldik. Tam kahvalti yapacağız, tekrar çağırdılar imza atmak için. Yine gittik imza attık.
Saat 14 gibi arabayı sanaayiye götürdüm. 1500 tl tuttu. Param cikmadi mucahitten 500 tl borç aldim. En yakin zamanda ödemem gerek.
Biraz önce whatsap grubuna bir mesaj geldi mudurden. 8a sinifindan 2 öğrenci pozitif cıkmış. Sinif kapatılmış. Haydaa. Bu sınıfa en son Cuma günü girmiştim, çok şükür bu hafta henüz girmemistim.
Allah yardımcımız olsun.