Sonra ptt ye gittik. E devlet sifresi almak için. Asıl olay burada. Yan gişe de adamin biri kesik kesik öksuruyor. Öksürüyor. Hiç bir şey yokmuş gibi.
Ben de dedemi hızlıca islemleri yaptırıp çıkardım. Ama hiç hoşuma gitmedi. İnşallah bir bulaş olmamıştır. Allah muhafaza.
Bugün 16.30'da berbere gittim. Fakat berber pek hoşuma gitmedi. Önceki gibi tıraş yapmadı. Icerde sigara içmesi ve bazı hareketleri hoşuma gitmedi.