6 Mart 2026 Cuma

İftar, kurabiye ve kırılan diş

 İftara gidelim dedik.

Arkadaşın hanımı kurabiye yapmış. İçerisine de badem parçacıkları koymuş. Sağ olsun yerken epey zorlandım. Sonra dişim ağrıdı derken bir de baktım ki dişimi kırmış.

Şimdi ben iyi niyetle karşı tarada davranınca bu kişiler iyilik yapmak isteyip de neden düşüncesizce kötülük yapıyor olurlardı. 

Ben bu dişi ne yapacaktım ve dişçiye de gitmek şart gibi bir şey oldu. Tam da yemek yediğim dişim. Heyhat...

Acaba diyordum kendi hatalarım sebebiyle mi oldu? Bilakis öyle. Sen erkenden çıkacaktın programdan bay ukala.