Eskiden bu tür şeyler olmazdı.
Acaba bir fobi mi yoksa oksijen meselesi mi?
Hacamat olmayı düşünüyorum.
Son 5 gündür babam rahatsızdı. Öksürük ve burun akıntısı v.s vardı.
Şimdi de bugün çarsamba günü benim burnum akıyor.
Ada çayı içtim.
Şafii olan Rabbimiz bana ve tüm inananlara şifalar nasip eylesin.