Son 5 gündür babam rahatsızdı. Öksürük ve burun akıntısı v.s vardı.
Şimdi de bugün çarsamba günü benim burnum akıyor.
Ada çayı içtim.
Şafii olan Rabbimiz bana ve tüm inananlara şifalar nasip eylesin.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder