28 Eylül 2021 Salı

28 Eylül otobüs Salı...

Bugün boş geçti. Hava güzeldi ama güzel bir gün ortaya koyamadım. 

Öğle 3 gibi dışarı çıktım. Saat 8 gibi eve geldim. 5 saat naptım ben dışarda. 

Gezdim gezdim gezdim. Sadece kendimi yordum. 

İyice boş bir insan olmaya başladım. Gerci son birkac yıldır hep aynıydım. 

Yiğitler otobüsünü ne cok gordum bugün. 
Artık görmek bile istemiyorum. 
Otobüse bindim çift maske taktım. Öksürenler vardı. İnşallah sorun olmaz.

25 Eylül 2021 Cumartesi

25 eylül Cumartesi

 Bugün yeni gözlügümü aldım. Fakat gozlukcudeki kiside biraz öksürük ve bogaz ağrısı olduğunu fark ettim. Hasta mısınız diye sorduğumda boğazında faranjit ve bademcik ağrısının devamli olduğunu söyledi. Biraz işkillendim. 

Bizim esnaftan alisveris yapınca devamli pişman oluyorum. Adamlar ne ticareti biliyor ne müşteriyle konuşma dilini. Bazıları idiot numarası yapıyor. 

Yeni gözlük hayırlı olsun.

24 Eylül 2021 Cuma

21 Eylül 2021 Salı

Ofsayt

 Bugun 21 eylül 2021...

Okula gitmedim. Ders yoktu. Ikindi vakti yürüyüşe çıktım. Ama hoş olmayan bazı şeyler oldu. Keşke yürüyüşe cikmasaydim ya da başka bir arkadaşla beraber yuruseydim. Aptalım. 

Bugün epey uzak bir mahalleye gittim geldim. Otobüse bindim çift maske taktım. Giderken otobus kalabalıktı. Gelirken boştu.

Olaylar olaylar...

Tuncay mesaj attı. Resmini birine gonderdim haber bekliyorum dedi. Beklemedeyim.

Kaç gündür kitap okumuyorum...


7 Eylül 2021 Salı

7 eylül

 Saat 12'30 gibi kayseriye geldik. 

Burada biraz gezdim. Fakat belediyenin tuvelatine girmek zorunda kaldım. 

Tuvalet çok kötü kokuyordu. Acaba tuvalette bulaş olur mu diye aklima takıldı. 

Şurada not olarak dursun.