Bugun 21 eylül 2021...
Okula gitmedim. Ders yoktu. Ikindi vakti yürüyüşe çıktım. Ama hoş olmayan bazı şeyler oldu. Keşke yürüyüşe cikmasaydim ya da başka bir arkadaşla beraber yuruseydim. Aptalım.
Bugün epey uzak bir mahalleye gittim geldim. Otobüse bindim çift maske taktım. Giderken otobus kalabalıktı. Gelirken boştu.
Olaylar olaylar...
Tuncay mesaj attı. Resmini birine gonderdim haber bekliyorum dedi. Beklemedeyim.
Kaç gündür kitap okumuyorum...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder