Bugün yeni gözlügümü aldım. Fakat gozlukcudeki kiside biraz öksürük ve bogaz ağrısı olduğunu fark ettim. Hasta mısınız diye sorduğumda boğazında faranjit ve bademcik ağrısının devamli olduğunu söyledi. Biraz işkillendim.
Bizim esnaftan alisveris yapınca devamli pişman oluyorum. Adamlar ne ticareti biliyor ne müşteriyle konuşma dilini. Bazıları idiot numarası yapıyor.
Yeni gözlük hayırlı olsun.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder