Beyaz Çikolatalı Kahve

7 Eylül 2021 Salı

7 eylül

 Saat 12'30 gibi kayseriye geldik. 

Burada biraz gezdim. Fakat belediyenin tuvelatine girmek zorunda kaldım. 

Tuvalet çok kötü kokuyordu. Acaba tuvalette bulaş olur mu diye aklima takıldı. 

Şurada not olarak dursun.

Gönderen Beyaz Çikolatali Kahve zaman: 04:31
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

Hakkımda

Fotoğrafım
Beyaz Çikolatali Kahve
Sivas. Kendi çapımda kısa yazılar
Profilimin tamamını görüntüle

Blog Arşivi

  • ►  2026 (3)
    • ►  Mart (1)
    • ►  Şubat (2)
  • ►  2025 (5)
    • ►  Temmuz (1)
    • ►  Mayıs (1)
    • ►  Şubat (2)
    • ►  Ocak (1)
  • ►  2024 (3)
    • ►  Ağustos (1)
    • ►  Mayıs (1)
    • ►  Ocak (1)
  • ►  2023 (3)
    • ►  Ekim (1)
    • ►  Mayıs (2)
  • ►  2022 (30)
    • ►  Ekim (1)
    • ►  Eylül (2)
    • ►  Ağustos (3)
    • ►  Temmuz (4)
    • ►  Nisan (1)
    • ►  Mart (9)
    • ►  Şubat (6)
    • ►  Ocak (4)
  • ▼  2021 (36)
    • ►  Aralık (6)
    • ►  Kasım (7)
    • ►  Ekim (3)
    • ▼  Eylül (5)
      • 28 Eylül otobüs Salı...
      • 25 eylül Cumartesi
      • 24 eylul
      • Ofsayt
      • 7 eylül
    • ►  Ağustos (3)
    • ►  Temmuz (3)
    • ►  Haziran (1)
    • ►  Nisan (2)
    • ►  Mart (3)
    • ►  Şubat (2)
    • ►  Ocak (1)
  • ►  2020 (25)
    • ►  Aralık (2)
    • ►  Kasım (2)
    • ►  Ekim (1)
    • ►  Eylül (1)
    • ►  Temmuz (2)
    • ►  Haziran (5)
    • ►  Mayıs (12)
Muhayyile. Seyahat teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.