Saat 12'30 gibi kayseriye geldik.
Burada biraz gezdim. Fakat belediyenin tuvelatine girmek zorunda kaldım.
Tuvalet çok kötü kokuyordu. Acaba tuvalette bulaş olur mu diye aklima takıldı.
Şurada not olarak dursun.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder