Bugün seminerler başladı. Iki öğretmen temasli olduğu halde, toplantıya katıldı. idare hiçbir şey yokmuş gibi davranıyor. Ne olacak nasıl olacak bilemiyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder