Saat 06.30'da okula geldim.
07.00 sularında okuldan hareket ettik.
07.30 da ankara yolundaki tokinin oradaki shell'den yakıt aldık.
07.40'da yola devam ettik. Aslında yola şimdi çıktık
Üzerimde kırgınlık ve yorgunluk var.
Terli terli rüzgar yedim diye düşünüyorum.