Saat 06.30'da okula geldim.
07.00 sularında okuldan hareket ettik.
07.30 da ankara yolundaki tokinin oradaki shell'den yakıt aldık.
07.40'da yola devam ettik. Aslında yola şimdi çıktık
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder