Ikindi vakti fatih hoca aradı.
Yenisehirdeymiş de beni alip carsiya götürmeye aramış. Ulan arkadas arabasina bindim, gidiyoruz hasta oldugunu söyledi. Üşütmüş guya. Insallah usutmustur. Covid mi diye düşündüm. İnşallah değildir.
Bana da gec söyledi. La gardas madem hastasın beni niye aliyorsun, benim yanima niye geliyorsun. Bu nasil bir iş.
Bugün otobuse bindim5
Ben de suçluyum. Ne diye dışarı çıkıyorsam.
Al bisikleti git sür. al sana ne güzel spor.
Sen akillanmayacak mısın aptal ben .
Bir daha da Fatih hoca ararsa ne gideceksin ne onunla muhatap olacaksın.
Yok abi.
Şmu covid çoğalmış, her yandan ambulans sesleri geliyor. Ee simdi ne olacak?
Allah korktugumuza uğratmasın.
Hafazanallah.
Sen koru Ya Rabbi.
Gece 00.12 de şunu yazıyorum.
Eğer hasta olmazsam sadaka vereceğim. Şart olsun. ‼‼‼‼