Çarşıda Baki abiyi gördüm. Soğuk algınlığı vardı sanırım. Gezdik dolaştık, çay içtik.
Gelirken dondurma alayım dedim. Muhittin abi de biraz rahatsizdi galiba. Bir değişikti. Sigara içiyordu. Dedeme çokça selam gönderdi. Sağ olsun.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder