Bugün 2 öğrencimi gördüm. Ikisinin de ismi Ada.
Bugün kendimi rezil ettim. Allah dunya da da ahirette de rezil olmaktan muhafaza buyursun.
Bugün boş bir gün geçti.
Birkac yere gittim. Sonra yağmur yağdı epey ıslandım.
Bugün m. soru işareti yazmış, takip isteğime. Ne olabilir ki takip isteği sonuçta. Geri çektim.
Hepsi bu mu kardeş. Hepsi bu mu.
Epey önce gördüğüm kahverengili kisiyi bugün yine gördüm. Ama begenilmedigimi anladim. Ee göbek meselesi.
Nurullah abinin durumunda bazı durumlar var. Inşallah tez zamanda iyileşir.
Stres yok kardes. Sıkıntı yok. Gerginlik yok.
Rahat ol, her şey olacağına varır...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder