Bugün seçmeli derste 6. sınıflardan birçok öğrencinin hasta olduğunu gördüm.
Bedirhan, Vedat, Abdullah, Miraç ve birkaçı daha.
Vedat ve Yakup'u eve gönderdim.
Hafazanallah
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder