Cuma namazında 2 adam epey öksürdü.
Adamlara tip tip bakarak baskı altına aldım.
Hızlı bulaşan bir varyant var. Napabilirdim ki. Adam farzı kılıp cıktı. Digeri devam etti.
Niye yazdım bunları? Eğer üst solunumdan tutarsa buradan kapmış olma ihtimalinden dolayı not aldım..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder