Bugün okuldan sonra Nurullah ile birlikte avm'ye gittik. İskender yedik. Tiamat ve Cins dergisi aldim Dr'den.
Sonra çarşıda biraz yürüdük.
Hava çok soğuk olduğundan evlere dağıldık.
Eve giderken pencere demiri aldım. Daha önce bizim odanın penceresinden sökmüştüm. Bulamayinca tekrar aldım. Sonra artan vidaları koymak için pembe kutuyu açtım. Aradığım parçalar oradan cıktı. İşin garibi bu parcaları aldığım dükkan aşırı sigara kokuyordu. Oradaki genç oğlan da biraz öksürüyordu. Onu not almak istedim. Hafazanallah.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder