11 Ocak 2022 Salı

11 Ocak salı 2022

Yine bir salı... boş günüm. 

Hiç hoş bir gün olmadı. Bomboş zaman geçirdim. Kendime kızıyorum. 

Starbucks'ta kahve içtim. 24 buçuk lira.

Gezdim tozdum. Otobuse bindim. Binmemek de dirensem de bindim. 😔😔

Kitap okudum mu hayır.

Kendimi geliştirdim mi hayir.

Bu işler nasıl duzelecek. Ya Rabbi sen işlerimi yoluna koy. Amin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder