Bugün Cuma namazına gittik dedemle.
Bir öksüren olunca saga sola baktim hep.
Cuma'dan sonra 7'lere girdim. Bir öğrenci hastaydi tam önümde oturuyordu. İnşallah bir sorun olmaz.
Covid geçiren bir hocamız okula geri döndü. Bir hafta ya karantina.
Allah sağlık sıhhat nasip eylesin.
Tez zamanda bu salgın biter inşallah.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder