12 Temmuz 2022 Salı

12 temmuz salı Camide yatan turist

 Bugün ikindi namazini kilmak üzere Osmanpaşa camii'ne gittim. 

Camiye girdiğimde arkada biri yatmış uzanmıştı. 

Namaza başladım. Derken adam telefonla konuşmaya başladı.

Sanırım telefondaki eşiydi. Biraz ateşlendigini ve yattığını söyledi. Tabi ben tedirgin oldum biraz. 

Adamı görmeyip o tarafa doğru gitmistim, camiye girdiğimde. 

Acaba bulaştı mı diye evham ediyorum. 

İnşallah bulaşmamıştır. Adamin covid olduğunu düşündüm. 

Adamın turist olduğu gayet acıktı. Git evine oteline yat. Camiye niye yatarsın ve adam. Ne kadar yaşlı ve garip insan geliyor, egwr hastaysan o insanlara da mı... neyse.

Bunu not almak istedim. 

Bugün banyo yapıp dışarı cikmistim. Hava da rüzgârlaydı. Epey ruzgar da yedim.

Banyo yapip dışarı cikmak yaz mevsiminde bile iyi değil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder