17 Temmuz 2022 Pazar

17 temmuz 22.49

 Yatsı vakti bir ter attım. Anlamadim niye?

Meyan kökü bitkisini emdim.biraz sonrasinda da kavun yedim.

Acaba vücudu mu kizdirdi? Çünkü idrar yollarımda bir enfeksiyon vardi bir ara.

Şimdi iyiyim. 

Bugün dışarıda epey bir rüzgar vardı. 

Yine rüzgarı  da yedim yani. 

Ama şu corona vakalarinin yükselmesi beni düşündürdü. 

Hayır hayır! Korona değil. 

Hafif bir ruzgar yedim.

İyiyim normalin. Guzelim. Heyt beh. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder