Dün sabah boğazımda hafif bir ağrı ile uyandım. Tam bogaz değil ama sol tarafinda. Sıcaklıklar 15 derece birden düştü. Sanırım üşüttüm. Çünkü kardeşim burnu akiyor son 3 gündür. Buyuk ihtimal ondan da bana gecti ama burnum akmıyor. Boğazımda da agri yok şu an. Ama bir huzursuzum. Ateşim var gibi hissediyorum ama bakıyorum normal. Hafif bir üşüme gibi de hissediyorum. Ama bilemiyorum sanırım psikolijik bir durum. Benim evlenmem lazım evlenmem.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder