Öğle 3 gibi dışarı çıktım. Saat 8 gibi eve geldim. 5 saat naptım ben dışarda.
Gezdim gezdim gezdim. Sadece kendimi yordum.
İyice boş bir insan olmaya başladım. Gerci son birkac yıldır hep aynıydım.
Yiğitler otobüsünü ne cok gordum bugün.
Artık görmek bile istemiyorum.
Otobüse bindim çift maske taktım. Öksürenler vardı. İnşallah sorun olmaz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder