Bugün 7B sınıfında Sudenaz isimli öğrenci iki ders boyunca öksürdü. Sordum hasta mısın diye, doktora gitmiş, test yapmamışlar. Ilac vermişler. Bu nasıl bir iştir. Sınıftan da cikaramadim oyle kaldi.
Yarın kayseriye gidecegim halamı ve kızını götürmeye.
Dediklerim yapılmıyor.!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder