Beyaz Çikolatalı Kahve

9 Ekim 2021 Cumartesi

09 Ekim Cumartesi


Bugün otobüsle avm'ye gittim. Giderken çift maske taktım. Avm'de değişen bir şey yok. Havası da çamaşır suyuyla dezenfekte edilmis galiba. Aptal gibi bir gün geçirdim. 
Gönderen Beyaz Çikolatali Kahve zaman: 08:25
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

Hakkımda

Fotoğrafım
Beyaz Çikolatali Kahve
Sivas. Kendi çapımda kısa yazılar
Profilimin tamamını görüntüle

Blog Arşivi

  • ►  2026 (3)
    • ►  Mart (1)
    • ►  Şubat (2)
  • ►  2025 (5)
    • ►  Temmuz (1)
    • ►  Mayıs (1)
    • ►  Şubat (2)
    • ►  Ocak (1)
  • ►  2024 (3)
    • ►  Ağustos (1)
    • ►  Mayıs (1)
    • ►  Ocak (1)
  • ►  2023 (3)
    • ►  Ekim (1)
    • ►  Mayıs (2)
  • ►  2022 (30)
    • ►  Ekim (1)
    • ►  Eylül (2)
    • ►  Ağustos (3)
    • ►  Temmuz (4)
    • ►  Nisan (1)
    • ►  Mart (9)
    • ►  Şubat (6)
    • ►  Ocak (4)
  • ▼  2021 (36)
    • ►  Aralık (6)
    • ►  Kasım (7)
    • ▼  Ekim (3)
      • Hiremco impala 4k ultra hd cihazında google chrome...
      • 09 Ekim Cumartesi
      • 04 Ekim Pazartesi
    • ►  Eylül (5)
    • ►  Ağustos (3)
    • ►  Temmuz (3)
    • ►  Haziran (1)
    • ►  Nisan (2)
    • ►  Mart (3)
    • ►  Şubat (2)
    • ►  Ocak (1)
  • ►  2020 (25)
    • ►  Aralık (2)
    • ►  Kasım (2)
    • ►  Ekim (1)
    • ►  Eylül (1)
    • ►  Temmuz (2)
    • ►  Haziran (5)
    • ►  Mayıs (12)
Muhayyile. Seyahat teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.