23 Kasım 2021 Salı

23 Kasım 2021 Baki abi

 Saat 17 civarı telefonum çaldı. Baktım Baki abi arıyor. Konuştuk, korona olmuş, bizim üst kata rabia yengemin evine gelmiş. Karantinayı geçirmek üzere...

Yine gerildim biraz. 

Raha olmalıyım. 

Kendi evinde neden geçirmez de buraya gelir anlamıyorum. 

Apartmana bulaşmaz inşallah. 

Neden bunları yazıyorum?

Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder