Bugun sabah saat 10.30 da dedemle tapu kadastroya gittik. Bir arsanın satışını vermek için. Dedemin nüfus cüzdanını unutmustuk, tekrar gelip alip gittik. Bekledik bekledik imza attik eve geldik. Tam kahvalti yapacağız, tekrar çağırdılar imza atmak için. Yine gittik imza attık.
Saat 14 gibi arabayı sanaayiye götürdüm. 1500 tl tuttu. Param cikmadi mucahitten 500 tl borç aldim. En yakin zamanda ödemem gerek.
Biraz önce whatsap grubuna bir mesaj geldi mudurden. 8a sinifindan 2 öğrenci pozitif cıkmış. Sinif kapatılmış. Haydaa. Bu sınıfa en son Cuma günü girmiştim, çok şükür bu hafta henüz girmemistim.
Allah yardımcımız olsun.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder