Vaktimi yine boşa geçirmiş oldum.
Avm'ye gidip uzun zaman sonra iskender yedim. Otobüsle gittim geldim. Başka yerlere de gittim. Ama çift maske taktım. Bunu belirtmeliyim.
Sabah yağmur yağmış yerler ıslaktı.
Epey yürüdüm. Şimdi baktim 9011 adım. Yine de 10.000 olmamış. Yanlış işlerle zaman kaybettim. Bunlar hep öncesinde dümene geçip alamadığım kararların bir reaksiyonu.
Yüzüstü çok süründün, ayağa kalk Sakarya.!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder