🚦Okulda işler karıştı. En son iki öğrenci covid olmuştu. Simdi de bugün Zu. hocanın covid oldugunu öğrendim. Zuhal hoca birçok öğretmenle temas halindeydi. O kadar sinifa girdi ve ogretmenler odasında maskesiz o kadar dolaştı. En son şakasını yapıyordu. Covid miyim hahaha diyerek. Simdi işin ciddiyeti belli oldu. Ee nolacak simdi? Hiçbir sey yokmus gibi insanlar devam edecek.
Mescide geldim burada oturuyorum.
Teneffüslerde ne yapacagim onu da bilmiyorum. Kimseyle temas etmemek istiyorum ama sınıflarda devamli değişen öğretmenler için sinuflarin çok iyi havalanmasi gerekiyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder