20 Kasım 2020 Cuma

Karantinanın bir gecesinden

 Koronavirus ilaçları güvenilir mi? Herkes bir şey  diyor. Bana kalsa bence de sağlam ilaçlar değil derim. Ama pozitif vaka çıkınca doktorun da telkiniyle mecbur içmek zorunda kaldik. Toplam 6 adet kaldı. Yani 2 doz. Sonrasında bir de aşı tartışmaları olacak. Birileri kesinlikle karşı çıkacak, birileri de aşı vurulmanın faydalarını anlatacak.

Ilkokul yıllarından beridir bu aşı olayını hiç sevemedim. Bilmiyorum nasıl olacak? Ama arkasından insanlara düşmanlık amacı taşıyan odaklar çıkmasın. Bunu umuyoruz. 

Aşı olmadan bitecek gibi bir durum da yok. 

Hakkımızda hayırlısı olsun. Allah şifalar nasip eylesin cümlemize. Amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder