Daha yeni yeni blog sayfası tutmaya başladım. Bir ara anonim twitter hesabı üzerinden denemelerim oldu ama beğendirmek mevzu olunca amaç değişti, gündeme de râm olmamak için sayfaları kapattım. Şu an yine sosyal medya hesaplarım var ama buradaki gibi fikirlerimi ifade etmekte özgür olamıyorum. Bunu daha ikinci yazımda fark ettim. Unutmadan söylemeliyim. Yerel bir edebiyat dergisi çıkarıyoruz. Buradaki yazılarla aslında oraya daha kaliteli ürün çıkarabilmek adına kelamı güçlendirmiş olduğumu düşünüyorum.
Bir blog sayfası için nasıl bir isim kullanılır. Bunu belirlemekte zorlandım. Sonra baktım ki olmayacak, beğenerek içtiğim bir kahvenin ismini vermek istedim. Beyaz çikolatalı kahve. Kulağa hoş geliyor. Ayrıca muhabbetvâri bir beklenti sunuyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder