Saat: 00.55
Uyumam lazım biliyorum ama uyumak istemiyorun. Gozlerim yorgun zihnin yorgun.
Her halimize çok şükür elhamdulillah.
Dün dergileri matbaadan aldım. Eski heyecan var mı? Yok. Çünkü ekip yok. Okuyucu ilgisizliği de var. Sadece yazarlar merak ediyor dergiyi.
Birde bunları kargoyla sahiplerine göndermek var. Bakalım nasıl olacak.
Sinirlerim bozuluyor birçok konuya. Ama moralimi yüksek tutmam gerekiyor. Ne zaman kuvvei maneviyyem düşse ruh ve beden de bundan olumsuz etkileniyor. Ne olursa olsun moralim yuksek ve sadece Allah'a tevekkül eden bir mümin olma halimi korumam gerekiyor.
Korona günlerinde birisini bulmak artık daha zor. Kimseyi göremediğimiz gibi annem ve halamgil de kimseye gidemiyor haliyle. Benim sevmem lazım ama iste bulamamanın durgunluğu var uzerimde. Herşey iyi olacak kardeş. Canını sıkma, takdirde ne varsa karşına gelecek olan da odur.
Vesselam.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder