Bir zaman önce ilginç korku ve kaygilara kapıldım. Bu sebeple anksiyete yaşadım, panik atak geçirdim ama sanırım hala arada yoklamaya çalışıyor beni ataklar. Bu sayede vucudumun düzeni biraz bozuluyor gibi de oldu. Allah şifalar nasip eylesin. Bu endişeler, buhranlar hep şeytanın vesvesesinden de olabiliyor. Allah'a tam bir şekilde güvenmek ve sığınmak lazım.
İşte bir Ramazan ayı daha bitiyor. Şuan sahur için davullar çalıyor. Ama bir saat sonra yemek yeriz biz.
Yattim ve hala uyuyamadım. Gece uykusunu alamadığım için rahatsız oluyorum. Ne kadar uyursanız uyuyun, gece uykusunun yerini tutmaz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder