Tercih etmeniz gereken iki şık var ve ikisini de seçmek istemiyorsunuz. İsteyip istemediğinizi de bilemiyorsunuz. Ne yapardınız? Ya mantıklı bir tercih ya da soruyu boş bırakırdınız. Kime anlatsam bilemiyorum. Yakın arkadaşlardan anlatıp fikir istemek de bu konuda pek makul gelmiyor.
Maydonoz kürüne devam ediyorum. Bunu belirtmem gerek. Ayrıca su içmeliyim içmiyorum yeteri kadar. Bu da olmaması gereken bir durum.
Kitap okudum mu bugün? Hayır.
Sadece biraz dolaşıp gelmek. Evde boş boş oturmak. Yaptığım bu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder