1 Haziran 2020 Pazartesi

Uykusuz gecem çok

Gece saat 02.34. Uyuyamadım. Herkes uyurken ben öylece uykusuz kaldım. Hergün hergün melisa çayı ya da papatya çayı içmek istemiyorum. Bu iki çay iyi uyku getiriyor. Bugün bir arkadaşımla çarşıda gezdik. Şifahiye'de demlik çay ictik. Muhabbetin dibini gördük. Insan dost sohbeti özlüyor. 3 yakın arkadaşım bilmediğim sebeplerle çarşıya gelmediler. Corona mı sebep? Pek sanmıyorum. Zaten ben de tedbir almaya çalışıyorum. Sosyal mesafe, maske, kolonya... Yani bana birsey olmaz diyerek ezbere konuşan tedbirsiz kişilerden değilim. Yeni normal hayata uyum sağlamaya çalışıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder