5 Haziran 2020 Cuma

Benim korkularım var. Kimseye tam olarak söyleyemediğim içimde taşıdığım duygular... Bir dönem haberleri ve köşe yazılarını çok iyi takip ederdim. Şimdi ise farklı fobilerden dolayı takip etmek bana çok zor geliyor. Aşırı hassaslastim sanırım. Her şeyi takıntı yapıyor da olabilirim. Ama bazi zamanlar öyle korkular yaşadım ki beni çok sarstı. Önemli olan Allah'tan hakkıyla korkmaktır. Ondan gereği gibi sakınmak. Ama ben demekki bazı şeyleri yanlış yapmamdan dolayı bu tür hislerle doldum. Bir ara bünyem hiç korku duymazken, son zamanlarda özellikle çok yıprattı bu duygular beni.

Burada abartarak yazıyorum sanırm. Öyle korkak birisi değilim. Şimdiye kadar bunu isbat edecek şeyler de yaşadım aslında. Ama derin düşünceler, aşırı hissetme duygusu ya da hissettiğini düşünmek, gelecek kaygıları v.s beni yordu. Biliyorum ki bu da bir imtihan. Bizi yoran her şey elbettr geçecek. Çünkü burasi fani dünya.

Bugün Samet'le gezdik. Istasyonda dolaştık. Sonra eve geldim. Rutin bir gün daha bitti.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder